En nystart

Efter ett förvirrat blogguppehåll har vi pysselsystrar bestämt oss för att lägga ner den gemensamma bloggen, och med den faller även våra personliga dotterbloggar. Därför har jag nu öppnat dörrarna på en helt ny adress!

Det är skönt med frisk luft: Nytt och fräscht ska det vara här! Därför tänker jag köra en total nystart, och för en gångs skull lämna det gamla bakom mig. Visst kan det bli så att jag visar upp lite gamla kreationer här ibland, men de gamla inläggen får inte följa med hit.

Min uppfattning är att alla som vill kan. Kanske med några få undantag beroende på vad det rör sig om, men när det gäller att vara kreativ är viljan det enda du egentligen behöver.

Så pränta in nannapyssling.blogg.se nu om du vill ha skapande inspiration i höst!

Berätta gärna hur du hittade hit, det vore intressant att veta!
Och varmt välkommen hit!

Kommentarer
Postat av: elfina

ha ha vilken cool bild! skulle du vilja visa upp din blogg för fler? jag letar efter två NYA bloggar jag kan bildlänka från min blogg. Kom förbi om du vill... ♥



http://elfinas.blogg.se/2011/october/2-nya-bloggar-ska-fa.html

2011-10-22 @ 22:07:00
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0